رزمایش «شهدای کُرد مسلمان» زمینه ساز رشد و توسعه پایدار در کردستان است

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: برگزاری رزمایش «شهدای کُرد مسلمان» در کردستان زمینه ساز ایجاد امنیت پایدار به عنوان اساسی‌ترین عامل رشد و توسعه اقتصادی در این استان خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۷۹۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر در گفتگو با خبرنگار کرد تودی اظهار داشت: امروز امنیت در جامعه یکی از مهمترین و تعیین کننده‌ترین مولفه‌ها در رشد پایدار است.
 
وی افزود: رشد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در گرو ایجاد امنیت می‌باشد، تا جایی که برخی اندیشمندان اسلامی در بحث تقدم و تاخر امنیت و عدالت، تقدم را از آن مولفه امنیت دانسته و به تبیین کار و ویژه‌های آن در یک جامعه پرداخته اند.
 
مدیر حوزه علمیه در ادامه با اشاره به فعالیت فتنه گرانه ضد انقلاب در استان کردستان بیان کرد: یکی از تهدیدات مهم در استان کردستان به چالش کشیدن امنیت به دست عناصر خود فروخته و ضد انقلاب است که متاسفانه که هر از گاهی باعث شهادت غیور مردان عرصه دفاع از هویت ملی می‌شوند.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این گروهک‌ها با تهدید امنیت کردستان به دنبال جلوگیری و مانع تراشی برای توسعه پایدار در این استان هستند و نظام جمهوری اسلامی که سال‌ها امنیت این استان را تامین کرده باید به وظیفه خود در قبال مبارزه با این عناصر شرور و تهدید کنندگان امنیت عمل کند.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر عنوان کرد: خوشبختانه رزمایش «شهدای کُرد مسلمان» که در مناطقی از دیواندره، سقز و مریوان توسط سپاه پاسداران مقتدر انجام شد که حقیقتا کار درست و به جایی بود و راندمان امنیتی این استان را بالا برده و اثرات این رزمایش در آینده بیشتر به عینه قابل مشاهده خواهد بود چرا که زمینه ساز ایجاد امنیت پایدار به عنوان اساسی‌ترین عامل رشد و توسعه اقتصادی خواهد بود و خیال سرمایه گذار را از جهت سرمایه گذاری آسوده می‌کند و هم از جهت تامین امنیت انسانی می‌تواند اثرات بسیاری زیادی داشته باشد.
 
مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه با اشاره به پیامد این رزمایش عنوان کرد: این رزمایش نشان از اقتدار نظام اسلامی ایران است که بیانگر این موضوع در عرصه بین الملل است که نظام مقدس جمهوری اسلامی و دلیر مردان سپاه پاسداران هیچ تعارفی با گروهک‌های شرور و خود فروخته نداشته و با برهم زنندگان امنیت به عنوان مولفه اساسی رشد پایدار با قدرت تمام برخورد خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر در پایان سخنان خود گفت: نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد این است که مردم کردستان با توجه به اهمیت موضوع امنیت در منطقه همیشه راه خود را از این ایادی فتنه جدا کرده و امروزه مقابله با گروهک‌ها مطالبه جدی مردم کردستان است که این رزمایش پاسخی به این مطالبات بود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار